.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر درگرگان

شمال نيوز: مراسم بزرگداشت شهدای هفتم تیر با حضور مسئولان کشوری، استانی و مردم شهید پرور گرگان در این شهرستان برگزار شد.
به گزارش شمال نيوز، حاج آخوند عبدالحی میرزاعلی امام جمعه اهل سنت آق قلا جمعه شب در مراسم بزرگداشت شهداي 7 تير گفت: در سال 60 بهشتي و 72 تن از يارانش به شهادت رسيدند اما با خونشان هزارن بهشتي ديگر به وجود آمد و اسلام انقلابي را به جهان سرايت داد.
 
وي افزود: انقلابهای نشأت گرفته از انقلاب ما در مصر، ليبي، الجزاير و ديگر كشورها ديده مي شود اما متاسفانه در مصر با آنهمه خون و تخريب و ويراني ، دوباره دشمن وارد شده و تفرقه مي اندازد.
 
حاج آخوند عبدالحی میرزاعلی خطاب به مردم مصر گفت: اي مصري ها كه از رهبر انقلاب الهام گرفته ايد بايد در برابر تفرقه بايستيد.
 
وي ادامه داد: هيچ انقلابي در هيچ جاي دنيا چنين رهبر و معماري ندارد، توطئه گران براي براندازي انقلاب تدارك ديده اند، از درگيريهاي قوميتي ابتداي انقلاب تا تحميل جنگ و تحريم هاي اقتصادي همه توطئه دشمن است.
 
حاج آخوند عبدالحی میرزاعلی اذعان داشت: بايد حواسمان باشد، با وجود ماهواره ها و اينترنت بايد حواس خود را بيشتر جمع كنيم تا دشمن موفق نشود.
 
امام جمعه اهل تسنن شهرستان آق قلا گفت: سني های حقيقي دست به كشتن شيعيان نمي زنند و سني اي كه شيعه اي را بكشد سني نيست و يا سني آمريكايي است.
 
در ادامه غلامرضا قندهاري رئيس شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي گفت: در روز 7 تير سال 1360 شهداي عزيزي را تقديم كرديم، در پي آن امام راحل(ره) هم تبريك و هم تسليت گفتند.
 
وي افزود: تبريك امام از اين بابت بود كه چهره منافقين و ليبرال مسلك ها مشخص شد.
 
قندهاري ادامه داد: خونهای شهدا موجب شد تا ملتی را داشته باشيم كه در حماسه 24 خرداد حضور پر شور داشته باشند. /ف

/مهر


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.511 seconds.